مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 آبان 1402 ساعت 15:202023-10-26اقتصادي

صادرات زمینی گاز LPG از پالایشگاه آبادان آغاز شد


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، حکیم قیم امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مجوز صادرات گاز LPG مازاد تولید به پالایشگاه های کشور داده شده است که شرکت پالایش با همکاری شرکت پخش نفت آبادان از 48 ساعت پیش کار صادرات را آغاز کرده و پالایشگاه آبادان .

- مدیر عامل شرکت پالایش نفت آبادان گفت: با توجه به صدور مجوز صادرات گاز LPG از راه های زمینی، این گاز از پالایشگاه آبادان صادر می شود.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، حکیم قیم امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مجوز صادرات گاز LPG مازاد تولید به پالایشگاه های کشور داده شده است که شرکت پالایش با همکاری شرکت پخش نفت آبادان از 48 ساعت پیش کار صادرات را آغاز کرده و پالایشگاه آبادان نخستین پالایشگاهی است که به وسیله تانکر های سوخت رسان این فرآورده را صادر می کند.

وی به صادرات آبی گاز LPG نیز اشاره کرد و عمق کم اروند رود را تنها مانع برای تردد کشتی های سوخت رسان دانست و افزود: با وجود عمق کم آبراهه، اما گاز LPG تولید پالایشگاه آبادان مشتری های بسیاری دارد و امیدواریم مشکل کشتی ها نیز پیش از پایان امسال مرتفع شود.

مدیر عامل شرکت پالایش نفت آبادان گفت: صدرنشینی پالایشگاه آبادان در بورس کالا و انرژی و معرفی این شرکت پالایشی به عنوان برترین شرکت زیرمجموعه پالایش و پخش وزارت نفت د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صادرات زمینی گاز LPG از پالایشگاه آبادان آغاز شد

صادرات زمینی گاز LPG از پالایشگاه آبادان آغاز شد