مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آبان 1402 ساعت 14:552023-10-31سياسي

تشریح آخرین وضعیت راه اندازی شعب خارجی دانشگاه تهران


رییس دانشگاه تهران به برنامه ایجاد شعبه این دانشگاه در کشورهای هدف اشاره کرد و با اعلام اینکه کشور ترکیه یکی از کشورهای هدف دانشگاه تهران برای راه اندازی شعبه است، - رییس دانشگاه تهران به برنامه ایجاد شعبه این دانشگاه در کشورهای هدف اشاره کرد و با اعلام اینکه کشور ترکیه یکی از کشورهای هدف دانشگاه تهران برای راه اندازی شعبه است، گفت: شعبه دانشگاه تهران در دو کشور عراق و گرجستان در آستانه تاسیس است.

همچنین برخی کشورهای حوزه خلیج فارس، شبه قاره هند و آسیای میانه نیز به عنوان کشورهای هدف راه اندازی شعبه دانشگاه تهران در نظر گرفته شده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر سید محمد مقیمی رییس دانشگاه تهران در دیدار با سفیر جمهوری ترکیه در تهران که در محل دفتر رییس دانشگاه تهران برگزار شد، افزود: برای گسترش همکاری های علمی بین المللی بین دانشگاه تهران و دانشگاه های بزرگ کشور ترکیه علاقمند هستیم تا این همکاری ها در همه حوزه های علم و رشته ها به گونه ای توسعه پیدا کند که هر دو کشور اسلامی بتوانیم با به اشتراک گذاشتن نقاط قوت یکدیگر، در زمینه تقویت جایگاه علمی دو کشور هم افزایی داشته باشیم.

وی با اشاره به اشتراکات فرهنگی فراوان و روابط فرهنگی نزدیک بین دو ملت ایران و ترکیه، گفت: شرایط جهان می طلبد که ارتباطات دو کشور ایران و ترکیه گسترش ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشریح آخرین وضعیت راه اندازی شعب خارجی دانشگاه تهران

تشریح آخرین وضعیت راه اندازی شعب خارجی دانشگاه تهران