مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آبان 1402 ساعت 15:252023-11-09اقتصادي

ارتقای کیفیت محصولات پلیمری با استفاده از پرتودهی


معاون رییس جمهور و رییس سازمان انرژی اتمی ایران گفت: امروز نخستین سایت پرتودهی در راستای اجرای سند جامع راهبردی صنعت هسته ای کشور مورد بهره برداری قرار گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد اسلامی رییس سازمان انرژی اتمی در حاشیه مراسم بهره برداری از نخستین سامانه شتابدهنده الکترون توان بالا CELV-8 در استان قزوین، اظهار کرد: سامانه شتاب دهنده الکترون توان بالا CELV-8 موجب کیفیت بخشی و افزایش دوام محصولات به ویژه در حوزه پلیمری خواهد شد و نقش بسیاری موثری در کیفیت محصولات و کاهش وزن آن ها خواهد داشت.

وی با تاکید بر اینکه این دستگاه موجب تفاوت های چشمگیر در کیفیت محصولات خواهد شد، گفت: ایمنی سیم و کابل هایی پرتودهی شده بیشتر است و مانع آتش سوزی سیم ها و کابل ها در ساختمان ها خواهد شد.

اسلامی تصریح کرد: فناوری پرتودهی در صنعت خودروسازی و هواپیماسازی، حوزه هسته ای و صنعت هوافضا دارای کاربردهای متنوعی بوده و یکی از مهم ترین کاربردهای آن افزایش دوام و ارتقای کیفیت سیم و کابل های مورد استفاده در این بخش ها است.

پرتودهی؛ کلاس و کیفیت محصولات را ارتقا می دهد و گام بزرگی در کیفیت بخشی صنعت پلیمر کشور به شمار می آید.

رییس سازمان انرژی اتمی ایران خاطرنشان کرد: پرتودهی در زمینه افزایش کیفیت و کارایی لاستیک موثر است زیرا زمانی که این محصولات پرتود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتقای کیفیت محصولات پلیمری با استفاده از پرتودهی

ارتقای کیفیت محصولات پلیمری با استفاده از پرتودهی