مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آبان 1402 ساعت 15:202023-11-01سياسي

حمایت تعزیرات از تولید در چارچوب قانون


رییس سازمان تعزیرات حکومتی از صدور احکام جایگزین برای واحدهای تولیدی متخلف به منظور جلوگیری از تعطیلی و بیکاری کارگران و رونق و رشد تولید خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه قضایی خبرگزاری فارس به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تعزیرات حکومتی، احمد اصانلو در راستای تحقق فرامین مقام معظم رهبری (مدظله العالی) برای رشد و حمایت از تولید و همچنین حل میدانی مشکلات از چند واحد تولیدی-صنعتی بازدید کرد.

رییس سازمان تعزیرات حکومتی با بیان اینکه حمایت از تولید در چارچوب قانون است، گفت: تعزیرات حکومتی این روزها علاوه بر رسیدگی قاطعانه به تخلفات، توجه و حمایت ویژه از تولیدکنندگان، واحدهای تولیدی و کارآفرینان را برای رشد تولید در دستور کار  خود قرار داده است.

اصانلو با اشاره به بررسی پرونده بیش از 70 واحد تولیدی با نگاه حمایتی در قرارگاه شعار سال این سازمان، افزود: سازمان تعزیرات حکومتی از همه ظرفیت های قانونی برای رشد تولید و مهار تورم استفاده می کند تا تخلف واحدهای تولیدی منجر به اخلال در تولید و بیکاری نیروی انسانی نشود.

رییس سازمان تعزیرات حکومتی با اشاره به اینکه رویکرد تعزیرات حکومتی در اصلاح قیمت ها و فرآیندهای نادرست واحدهای تولیدی و توزیعی موجب کاهش تخلفات شده است، گفت: تعزیرات حکومتی به وظایف قانونی خودش عمل می کند اما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت تعزیرات از تولید در چارچوب قانون

حمایت تعزیرات از تولید در چارچوب قانون