مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آبان 1402 ساعت 12:202023-11-13سياسي

پرونده تخلفات عضو شورای اهواز در هیئت تخلفات استانداری معطل مانده است


اسناد مربوط به پرونده تخلفات سیاوش محمودی و سلب عضویت او از شورای شهر اهواز به هیئت تخلفات استانداری ارسال شده اما پس از گذشت 7 ماه هنوز رسیدگی نشده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، عبدالرضا سنواتی نائب رییس شورای اسلامی شهر اهواز امروز در جلسه امروز شورا در خصوص پرونده لیست تخلفات سیاوش محمودی و سلب عضویت این عضو شورا که در دستور کار جلسه قرار گرفته بود، اظهار کرد: افرادی که میخواهند سیستمی را مدیریت کنند باید مسوولیت پذیرترین و منظم ترین افراد باشند تا به سیستم نظم بدهند.

وی با اشاره به لیست تخلفات محمودی، عنوان کرد: برای عمومی نشدن نام افراد در فضای مجازی، اسامی استخدام شده ها در شهرداری را در صحن علنی اعلام نمی کنیم اما دستگاههای نظارتی باید به تخلفات رسیدگی کنند.

نایب رییس شورای شهر افزود: در زمانی که محمودی مدیریت سازمان آرامستان ها را داشته، وی از استخدام همسایگان آرامستان در کوی مدرس امتناع کردند اما همان زمان افرادی همچون خواهر خانم و برادر خانم خود را استخدام کرد که سال گذشته هم تبدیل وضعیت شده و استخدام رسمی شدند.

سنواتی بیان کرد: آیا این سوء استفاده از موقعیت برای توزیع رانت نیست؟ این تخلفات درحالی است که پرسنل شهرداری شهر با 20 سال سابقه هنوز نتوانستند تبدیل وضعیت بشوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرونده تخلفات عضو شورای اهواز در هیئت تخلفات استانداری معطل مانده است

پرونده تخلفات عضو شورای اهواز در هیئت تخلفات استانداری معطل مانده است