مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آبان 1402 ساعت 11:002023-11-06پزشكي

رویداد هنری «انتفاضه هنر» ویژه دانشجویان علوم پزشکی برگزار می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از وزارت بهداشت، معاونت فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت در نظر دارد برای ابراز همدردی با مردم مظلوم فلسطین و به تصویر کشیدن جنایات وحشیانه رژیم غاصب صهیونیستی، - رویداد هنری انتفاضه هنر ویژه دانشجویان علوم پزشکی برگزار می شود در پی کشتار وحشیانه مردم مظلوم فلسطین و غزه، رویداد هنری انتفاضه هنر ویژه دانشجویان دختر دانشگاه های علوم کشور برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از وزارت بهداشت، معاونت فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت در نظر دارد برای ابراز همدردی با مردم مظلوم فلسطین و به تصویر کشیدن جنایات وحشیانه رژیم غاصب صهیونیستی، رویداد انتفاضه هنر را در 10 رشته ویژه سپیدپوشان دختر دانشگاه های علوم پزشکی کشور برگزار کند.

علاقمندان هنرمند می توانند ثبت نام خود را در 10 رشته پوستر، نقاشی، تایپوگرافی، نقاشی خط، نقاشی دیجیتال، کلیپ به صورت گروهی، مصاحبه خیابانی به صورت گروهی، موشن گرافیک به صورت گروهی، پادکست و اینفوگرافیک انجام دهند.

رویداد هنری انتفاضه هنر ویژه دانشجویان دختر دانشگاه های علوم پزشکی کشور به همت معاونت فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت، سازمان بسیج دانشجویی و با مشارکت مرکز رسانه ای معیار نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری و به مدت دو رو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رویداد هنری «انتفاضه هنر» ویژه دانشجویان علوم پزشکی برگزار می شود

رویداد هنری «انتفاضه هنر» ویژه دانشجویان علوم پزشکی برگزار می شود