مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 آبان 1402 ساعت 13:252023-11-17بين الملل

مردم چهارگوشه جهان در حمایت از فلسطین به خیابان ها رفتند


در سراسر جهان، تظاهرکنندگان در همبستگی با مردم فلسطین در غزه و در اعتراض به آمار بالای تلفات غیرنظامی در حملات رژیم صهیونیستی به خیابان ها آمده و خواستار آتش بس فوری شدند.

- همچنین همزمان با برگزاری نشست مجمع همکاری اقتصادی آسیا-اقیانوس آرام در سانفرانسیسکو، پلیس آمریکا ده ها تن از تظاهر کنندگان حامی فلسطین را که پل خلیج سانفرانسیسکو را مسدود کرده بودند، بازداشت کرد.

تظاهرکنندگان با مسدود کردن این پل کلیدی در آمریکا خواستار توقف نسل کشی در غزه و پایان یافتن حمایت های نظامی آمریکا از رژیم صهیونیستی شدند.

نیویورک جنبش حماس در 15 مهر حمله گسترده ای را به مواضع رژیم صهیونیستی در غلاف غزه آغاز کرد.

تل آویو در پاسخ به این عملیات - که به دلیل حملات رژیم صهیونیستی به مسجدالاقصی، طوفان الاقصی نام گرفته - قتل عام مردم بی گناه فلسطین را آغاز کرده و از رسیدن غذا، دارو، سوخت و دیگر اقلام ضروری به ساکنان غزه جلوگیری می کند.

عراق تجاوزات رژیم صهیونیستی به غزه درحال امروز (جمعه) وارد چهل ودومین روز خود شد که نیروهای اشغالگر به هدف قرار دادن بیمارستان ها در نوار غزه ادامه می دهند.

نگرانی ها در مورد تشدید بحران انسانی به دلیل کمبود تجهیزات پزشکی و کمک های غذایی و همچنین اظهارات یوآو گالانت درباره آغاز مرحله جدید عملیات زمینی در نوار غز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم چهارگوشه جهان در حمایت از فلسطین به خیابان ها رفتند

مردم چهارگوشه جهان در حمایت از فلسطین به خیابان ها رفتند