مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آبان 1402 ساعت 11:152023-11-21سياسي

پاسخ زنگنه به منتقدان عملکرد مجلس یازدهم درباره بازنشستگان


سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه برنامه هفتم گفت: نمایندگان مجلس دهم و حامی دولت قبل که انتقاداتی را به مجلس یازدهم درباره بازنشستگان مطرح می کنند باید خود پاسخگو باشند که چرا در دوران مسئولیت شان کاری برای همسان سازی حقوق بازنشستگان انجام ندادند؟ - سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه برنامه هفتم گفت: نمایندگان مجلس دهم و حامی دولت قبل که انتقاداتی را به مجلس یازدهم درباره بازنشستگان مطرح می کنند باید خود پاسخگو باشند که چرا در دوران مسئولیت شان کاری برای همسان سازی حقوق بازنشستگان انجام ندادند؟ به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محسن زنگنه در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی و در جریان بررسی بند مربوط به متناسب سازی حقوق بازنشستگان در لایحه برنامه هفتم توسعه اظهار کرد: تکریم بازنشستگان تکریم جوانانی است که 40 – 50 سال قبل، انقلاب را به اینجا رساندند.

تکریم بازنشستگان، تکریم کارمندانی است که در شرایط سخت دهه 60 و بحبوحه انقلاب و بعد از آن ارکان سازندگی و رشد و توسعه کشور را رقم زدند.

وی اضافه کرد: تکریم بازنشستگان لشکری تکریم نوجوانان و جوانانی است که هشت سال دوران دفاع مقدس را با سربلندی طی کرده و امنیت را نه تنها به ایران اسلامی که به جبهه مقاومت و در سرزمین های اسلامی هدیه کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاسخ زنگنه به منتقدان عملکرد مجلس یازدهم درباره بازنشستگان

پاسخ زنگنه به منتقدان عملکرد مجلس یازدهم درباره بازنشستگان