مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آبان 1402 ساعت 10:302023-11-09بين الملل

عباس: راه حل بحران غزه، نظامی نیست


رییس تشکیلات خودگردان فلسطین تاکید کرد، هیچ راهکار امنیتی یا نظامی برای غزه وجود ندارد و این منطقه بخشی جدایی ناپذیر از فلسطین است.

- رییس تشکیلات خودگردان فلسطین تاکید کرد، هیچ راهکار امنیتی یا نظامی برای غزه وجود ندارد و این منطقه بخشی جدایی ناپذیر از فلسطین است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمود عباس رییس تشکیلات خودگردان فلسطین در تماس تلفنی با مارک روته نخست وزیر هلند بر لزوم توقف فوری جنایات قتل عام، برقراری آتش بس و تسریع در ارسال کمک های بشردوستانه به نوار غزه تاکید کرد.

وی همچنین بر لزوم خاتمه یافتن تجاوزات شهرک نشینان تروریست و نظامیان اشغالگر علیه مردم غزه و آزادسازی کامل وجوه مالیاتی تاکید کرد.

به نوشته خبرگزاری فلسطینی(وفا)، عباس با اشاره به تصمیم رژیم صهیونیستی مبنی بر کسر مبلغ تخصیص یافته به نوار غزه و اسرای فلسطینی از محل وجوه مالیاتی مختص تشکیلات خودگردان فلسطین، خواستار آزادسازی کامل این اموال شد و افزود: ما آن ها را کسر شده نخواهیم پذیرفت.

عباس بر لزوم اجرای راه حل سیاسی مبتنی بر مشروعیت بین المللی به منظور دستیابی ملت فلسطین به آزادی، استقلال و حاکمیت خود که تضمین کننده امنیت و ثبات برای همگان در منطقه است تاکید کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عباس: راه حل بحران غزه، نظامی نیست

عباس: راه حل بحران غزه، نظامی نیست