مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 آبان 1402 ساعت 10:402023-11-11سياسي

بهره مندی 100 فرزند مددجوی کمیته امداد استان اصفهان از تسهیلات نظام وظیفه


معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان گفت: از ابتدای امسال، 100 فرزند مددجوی کمیته امداد استان اصفهان از تسهیلات نظام وظیفه بهره مند شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، هادی بنایی، معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان، با اعلام این خبر اظهار داشت: خدمات ارائه شده به فرزندان مددجویان این نهاد شامل معافیت سربازی، کاهش تعرفه خدمت سربازی و انتقالی به محل سکونت آن ها بوده است.

    بنایی با اشاره به دستورالعمل های اجرایی در این زمینه، ادامه داد: یک فرزند ذکور از خانواده مددجویان که به دلیل فوت سرپرست، طلاق و یا دارا بودن سه خواهر، تحت حمایت قرار گرفته اند می توانند با مراجعه به مددکار خود و آگاهی از این طرح نسبت به انجام مراحل لازم اقدام و از این خدمت بهره مند شوند.

    وی به معافیت از خدمت سربازی 38 نفر از فرزندان پسر بالای 18 سال بدلیل کفالت و سرپرستی خانواده اشاره داشت و افزود: بر اساس توافق و مکاتباتی که با سازمان نظام وظیفه انجام شده و با توجه به این که فرزندان پسر به نوعی نان آور خانواده محسوب می شوند، محل خدمت 25 نفر از مشمولین این تسهیلات نیز نزدیک محل سکونت تعیین شده است، همچنین 37نفر از فرزندان ذکور مددجویان از خدمت کاهش تعرفه بهره مند شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره مندی 100 فرزند مددجوی کمیته امداد استان اصفهان از تسهیلات نظام وظیفه

بهره مندی 100 فرزند مددجوی کمیته امداد استان اصفهان از تسهیلات نظام وظیفه