مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آبان 1402 ساعت 11:302023-11-13بين الملل

حماس: بیانیه نشست ریاض نا امید کننده بود


یکی از رهبران جنبش حماس بیانیه نشست دو روز پیش ریاض را نا امید کننده توصیف کرد و گفت که کشورهای عربی و اسلامی از اهرم های قدرت خود استفاده نکرده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، اسامه حمدان از رهبران جنبش مقاومت اسلامی حماس در یک کنفرانس خبری بیانیه پایانی نشست عربی-اسلامی در ریاض را نا امید کننده توصیف کرد.

او به شبکه المیادین گفت: از برادران عرب و مسلمان خود انتظار داشتیم که اهرم های قدرت خود را در نشست ریاض با هدف توقف درد و رنج مردم غزه به کار گیرند .

نشست مشترک اتحادیه عرب و سازمان همکاری اسلامی روز شنبه (20 آبان) با هدف بررسی راههای توقف جنگ در غزه با حضور سران کشورها در ریاض پایتخت عربستان سعودی برگزار شد و به گفته ناظران در نهایت منجر به هیچ اقدام محسوس و متفاوتی نشد.

اسامه حمدان به المیادین گفت که فقط ساکنان غزه بر این منطقه حکومت خواهند کرد؛ او تأکید کرد: خون و جانمان هزینه آزادی مان خواهد شد .

جنبش جهاد اسلامی فلسطین نیز دیروز به شدت از نشست ریاض انتقاد کرد و در بیانیه ای گفت: بیانیه پایانی بیانگر شانه خالی کردن تمام کشورهای عربی و اسلامی از وظایفشان و فرار از وظیفه دفاع از امنیت ملی عربی و اسلامی و دست کشیدن از فلسطین و مردم آن در برابر رژیم صهیونیستی و حامیان غربی آن بود .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حماس: بیانیه نشست ریاض نا امید کننده بود

حماس: بیانیه نشست ریاض نا امید کننده بود