مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آبان 1402 ساعت 13:252023-10-31سياسي

یادبودی پس از درگذشت علیرضا شجاع پور


آیین یادبود علیرضا شجاع پور شاعر تازه درگذشته روز جمعه برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل روابط عمومی فرهنگسرای ارسباران، این مراسم، روز جمعه 12 آبان ماه از ساعت 11 با حضور اهالی ادبیات، موسیقی و شاگردان استاد با بخش های مختلف از جمله: سخنرانی، شعرخوانی، نقالی، پخش کلیپ و پیام های تصویری استادان و اجرای موسیقی برگزار می شود.

سخنرانان این آیین که اجرای آن را محمدعلی عزت زاده بر عهده دارد، عبارتند از: بهادر شجاع پور (فرزند استاد)، دکتر جلال خالقی مطلق، دکتر بهرام گرامی، دکتر امیر حسین ماحوزی، دکتر فرامرز غفاری، پریسا اخوان، دکتر شروین وکیلی، دکتر شهرزاد رضادوست، علیرضا عصار و مهندس علی پویان.

همچنین اجرای موسیقی ساز و آواز توسط علی بوستان و پوریا اخواص، آواز علی اکبر حجازی، ساز و آواز رسول نجفیان، نقالی پریسا سیمین مهر، موسیقی و خوانش شعر رستم و سهراب توسط محسن شهرنازدار، شعرخوانی طاهره تهرانی از اشعار علیرضا شجاع پور و پخش کلیپ هایی از سخنرانی و شعرخوانی این هنرمند فقید، از دیگر بخش های این آیین است.

در ادامه این خبر آمده است: علیرضا شجاع پور (1402-1321) دانش آموخته حقوق و علوم اداری و دیپلمات بازنشسته وزارت امور خارجه بود و از دوران کودکی با شعر شاعران بزرگ آشنا شد و استعداد شاعری اش را نشان داد و پس از طی دوران جوانی و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یادبودی پس از درگذشت علیرضا شجاع پور

یادبودی پس از درگذشت علیرضا شجاع پور