مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آبان 1402 ساعت 07:352023-11-04اقتصادي

وزارت نیرو منابع مالی اجرای طرح های آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان را تأمین می کند


معاون مهندسی و توسعه شرکت مهندسی آبفای کشور گفت: وزارت نیرو برای اجرای طرح های آب و فاضلاب استان سیستان و بلوچستان همه منابع اعتباری مورد نیاز را تأمین خواهد کرد و به صورت ویژه این موضوع دنبال می شود.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان معاون مهندسی و توسعه شرکت مهندسی آبفای کشور گفت: وزارت نیرو برای اجرای طرح های آب و فاضلاب استان سیستان و بلوچستان همه منابع اعتباری مورد نیاز را تأمین خواهد کرد و به صورت ویژه این موضوع دنبال می شود.

مجید آقازاده شامگاه جمعه 12 آبان در بازدید از تعدادی طرح های ملی مرکز و شمال استان گفت: برای آبرسانی به خاش از کارواندر هیچ محدودیت اعتباری وجود ندارد و در سال جاری تاکنون 144 میلیارد تومان به این طرح ابلاغ شده است.

وی، اظهار کرد: یکی از طرح های ویژه وزارت نیرو در استان طرح آبرسانی به خاش و روستاهای این شهرستان است که کل اعتبار مورد نیاز طرح محقق خواهد شد.

وی افزود: آبرسانی روستایی در قالب 3 مجتمع در حوزه خاش و تفتان برای 210 روستا در حال انجام است که پیش بینی می شود تا پایان سال 70 روستا تکمیل و در مدار بهره برداری قرار گیرد.

آقازاده، از اختصاص 4 دستگاه تانکر آبرسانی سیار به خاش طی یک سال گذشته خبر داد و افزود: شروع عملیات مطالعات اجرای شبکه جمع آوری فاضلاب شهر خاش از دیگر طرح های مهم سطح شهرستان هست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزارت نیرو منابع مالی اجرای طرح های آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان را تأمین می کند

وزارت نیرو منابع مالی اجرای طرح های آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان را تأمین می کند