مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آبان 1402 ساعت 10:202023-11-21اقتصادي

صدور 35 درصدی آرای سازشی در مراجع حل اختلاف کار سیستان و بلوچستان


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان از صدور 35 درصدی آرای سازشی در مراجع حل اختلاف کار این استان طی هشت ماهه امسال خبر داد.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان از صدور 35 درصدی آرای سازشی در مراجع حل اختلاف کار این استان طی هشت ماهه امسال خبر داد.

خلیل احمد سلامی در گفت وگو با ایسنا، گفت: از ابتدای امسال تاکنون، 2130 دادخواست در سامانه جامع روابط کار سیستان و بلوچستان به ثبت رسیده که از این تعداد، 1414 دادخواست به صدور رای منجر شده است.

وی اظهار کرد: با ایجاد مراکز مشاوره، حضور مستمر در بنگاه های اقتصادی و برگزاری جلسات هم اندیشی با تشکل های کارگری و کارفرمایی تلاش کردیم که اختلافات کارگر و کارفرما کاهش یابد و در صورت لزوم اولویت صدور آرای رسیدگی به این دادخواست ها، حل و فصل به صورت سازشی منجر شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان با یادآوری اینکه 35 درصد دادخواست های کارگری و کارفرمایی در مراجع رسیدگی استان با سازش حل و فصل شدند، افزود: در سیستان و بلوچستان به واسطه فرهنگ و سنن و آداب مردمان این دیار، از گذشته موضوع سازش در سر لوحه رفع موارد اختلافی قرار داشته و از این حیث دغدغه خاصی وجود ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور 35 درصدی آرای سازشی در مراجع حل اختلاف کار سیستان و بلوچستان

صدور 35 درصدی آرای سازشی در مراجع حل اختلاف کار سیستان و بلوچستان