مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آبان 1402 ساعت 22:302023-11-19فرهنگي

نخستین جشنواره نقالی و روایتگری سیلک به کار خود پایان داد


نخستین جشنواره نقالی و روایتگری سیلک در کاشان با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کاشان؛ در این آیین کاظم نظری، مدیر کل مرکز هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در سخنانی با تمجید از ایده برگزاری این رخداد فرهنگی و هنری در کاشان اظهار کرد: تلاش می کنیم تا این رویداد برای سال آینده در تقویم جشنواره ها و رویدادهای فرهنگی هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شود.

وی با قدردانی از عوامل برگزاری، دبیرخانه و داوران جشنواره، حضور پر رنگ و امیدبخش شمار زیادی از نونهالان و نوجوانان نقال را از برجستگی های ویژه این رویداد دانست و افزود: تلاش خواهیم کرد سال آینده این رخداد در مقیاس و گستره بین المللی برگزار شود؛ هر چند پیش از این نیز جای جشنواره سراسری و بین المللی نقالی در ایران به شدت احساس می شد.

نظری با تمجید از میزبانی شهر فرهنگی و تاریخی کاشان از این رویداد، خاطرنشان کرد: نظیر جشنواره نقالی و روایت گری سیلک در کاشان، در ونیز ایتالیا نیز برگزار می شود.

مدیر کل مرکز هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تصریح کرد: مرکز هنرهای نمایشی وزارتخانه به پاس حضور، شوق و انگیزه به هر 16 نقال نونهال و نوجوان شرکت کننده در این رخداد، هدایایی تقدیم می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخستین جشنواره نقالی و روایتگری سیلک به کار خود پایان داد

نخستین جشنواره نقالی و روایتگری سیلک به کار خود پایان داد