مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آبان 1402 ساعت 13:402023-11-05اقتصادي

پیش بینی افزایش 70 درصدی بارش ها / تهیه نقشه هوشمند رودخانه ها


برابر داده های هواشناسی و نقشه شناسی در سال جاری میزان بارندگی 50 تا 70 درصد افزایش خواهد یافت.

- رییس ستاد مدیریت بحران کشور گفت: طبق داده های هواشناسی میزان بارش ها نیمه دوم سال در کشور 50 تا 70 درصد افزایش می یابد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، محمدحسن نامی پیش از ظهر یکشنبه در ستاد مدیریت بحران استانداری مازندران اظهار داشت: برابر داده های هواشناسی و نقشه شناسی در سال جاری میزان بارندگی 50 تا 70 درصد افزایش خواهد یافت.

وی با اظهار اینکه در مازندران به واسطه مدیریت صورت گرفته و لایروبی رودخانه ها افزود: زمانی که نزولات افزایش می یابد برخی از سازه های پل و تقاطعی گنجایش لازم را ندارند از این رو باید پیشگیری لازم برای جلوگیری از خسارت ها را داشته باشیم.

رییس ستاد مدیریت بحران کشور یادآور شد: باید تمامی پل های واقع شده در غرب و شرق استان را مرمت کنیم تا از سایش خاک و سازه ها در سیلاب جلوگیری شود.

نامی یادآور شد: باید توجه ویژه به سازه های تقاطعی و پل ها داشته باشیم و نسبت به افزایش ارتفاع و شیب آن برای جلوگیری از خسارت ها اقدام کنیم.

رییس ستاد مدیریت بحران کشور خواستار تسریع در مرمت و بازسازی پل آسیب دیده عباس آباد در سیلاب اخیر شد و گفت: اصلاح مسیر و دیواره سازی رودخانه ها نیز باید در دستور کار قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی افزایش 70 درصدی بارش ها / تهیه نقشه هوشمند رودخانه ها

پیش بینی افزایش 70 درصدی بارش ها / تهیه نقشه هوشمند رودخانه ها