مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 آبان 1402 ساعت 08:102023-11-12اقتصادي

مثلثی برای ساماندهی 1200 هکتار بافت فرسوده کرمانشاه


رییس انجمن صنعت ساختمان کرمانشاه معتقد است، بهسازی و نوسازی 1200 هکتار بافت فرسوده ای که در کرمانشاه داریم در قالب همکاری سه بخش دولت، ساکنین بافت فرسوده و بخش خصوصی محقق خواهد شد.

- ایسنا/کرمانشاه رییس انجمن صنعت ساختمان کرمانشاه معتقد است، بهسازی و نوسازی 1200 هکتار بافت فرسوده ای که در کرمانشاه داریم در قالب همکاری سه بخش دولت، ساکنین بافت فرسوده و بخش خصوصی محقق خواهد شد.

آرش شادفر در گفت و گو با ایسنا، از وجود بیش از 1200 هکتار بافت فرسوده در شهر کرمانشاه خبر داد و گفت: متاسفانه از نظر ساماندهی این بافت ها و بهسازی و نوسازی آن جایگاه مطلوبی در کشور نداریم.

وی از اهمیت بهسازی و ساماندهی بافت فرسوده یاد کرد و گفت: با توجه به بافت قدیمی که این مناطق دارد، خطراتی را خصوصا در زمان حوادث احتمالی برای ساکنان ایجاد می کند و از همین رو ساماندهی این بافت ها باید هرچه سریع تر پیش برود.

رییس انجمن صنعت ساختمان کرمانشاه، ساماندهی بافت فرسوده را کاری چندوجهی دانست که یک دستگاه از جمله راه و شهرسازی، شهرداری و یا حتی بخش خصوصی به تنهایی از عهده آن برنمی آید و افزود: ساماندهی بافت فرسوده فقط در قالب مثلث دولت، ساکنین این بافت و بخش خصوصی محقق خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مثلثی برای ساماندهی 1200 هکتار بافت فرسوده کرمانشاه

مثلثی برای ساماندهی 1200 هکتار بافت فرسوده کرمانشاه