مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 آبان 1402 ساعت 13:502023-11-17سياسي

سازمان ملل دست نشانده استکبار جهانی شده است


امام جمعه یاسوج گفت؛ سازمان ملل در قضیه غزه نشان داد دست نشانده استکبار شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج آیت الله سید نصیر حسینی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر یاسوج با اشاره به ولادت حضرت زینب کبری سلام الله علیها گفت: آن حضرت نقش بسیار بزرگی در تبیین و ترویج فرهنگ عاشورا داشت.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه شهر یاسوج در ادامه یادآور شد: آن حضرت شخصیتی توانا ادیب و فصیح بود که زنان ما باید حجب و حیا را از آن حضرت بیاموزند حضرت زینب در دفاع از امامت و ولایت با شجاعت وارد میدان شد.

امام جمعه شهر یاسوج در ادامه با تبریک روز پرستار گفت: این شغل مقدس در خدمت مردم بوده پرستاران شبانه روزی زحمت می کشند و کار آنها ثواب و اجر والایی دارد که پیامبر می فرماید اگر کسی بیماری را حرمت کند در روز قیامت اجر و ثواب بالایی خواهد داشت.

آیت الله حسینی در بخشی از اظهارات خود در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر یاسوج به راهپیمایی فردا شنبه اشاره کرد و گفت: کودکان غزه مورد اصابت موشک های آمریکایی و انگلیسی قرار می گیرند و صحنه های فجیع و وحشتناکی به بار آورده اند.

امام جمعه شهر یاسوج افزود: سازمان ملل دست نشانده کشورهای غربی و ستمگر است و تنها راه نجات دنیا در حال حاضر ظهور منجی عالم بشریت حضرت مهدی عجل الله


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازمان ملل دست نشانده استکبار جهانی شده است

سازمان ملل دست نشانده استکبار جهانی شده است