مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آبان 1402 ساعت 11:452023-10-30سياسي

162 مدرسه بزرگ خراسان جنوبی نمازخانه ندارد


مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: 162 مدرسه بزرگ در استان وجود دارد که این مدارس فضای مناسب برای اقامه نماز جماعت ندارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، سید علیرضا موسوی نژاد، مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به برنامه های پیش بینی شده در سفر معاون پرورش وزارت آموزش و پرورش به استان اظهارداشت: دیدار با تشکل های دانش آموزی و حضور در گردهمایی مدیران، معاونان و و مربیان امور پرورشی و فرهنگیان در حسینیه جماران و همچنین حضور در جمع تشکل های دانش آموزشی مربیان پرورشی در طبس از جمله این برنامه ها است.

وی با اشاره به اینکه سال تحصیلی جدید فارغ از دغدغه هایی که که وجود داشت با آرامش خوبی شروع شد تصریح کرد: بخشی از این دغدغه ها و نگرانی ها مربوط به تأمین نیروی انسانی بود که خوشبختانه با تدابیری که اندیشیده شد با تکمیل ظرفیت ها و خرید خدمات آموزشی از اول آبان ماه توانستیم این مشکل را برطرف سازیم.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی ادامه داد: به استثنای مناطقی که معاونان مدارس هنوز ممکن  است سرکلاس رفته باشند تا حدودی در سطح استان دیگر مشکل کمبود نیروی انسانی در کلاس های درس نداریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

162 مدرسه بزرگ خراسان جنوبی نمازخانه ندارد

162 مدرسه بزرگ خراسان جنوبی نمازخانه ندارد