مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آبان 1402 ساعت 15:102023-11-01اجتماعي

دمای هوای شیراز از هفته آینده کاهش می یابد


مدیرکل هواشناسی فارس با بیان اینکه از امروز به تدریج افزایش ابر و وزش باد در استان خواهیم داشت، گفت: از هفته آینده دمای هوای استان و شیراز کاهش خواهد داشت.

- ایسنا/فارس مدیرکل هواشناسی فارس با بیان اینکه از امروز به تدریج افزایش ابر و وزش باد در استان خواهیم داشت، گفت: از هفته آینده دمای هوای استان و شیراز کاهش خواهد داشت.

مسعود حقیقت، مدیرکل هواشناسی فارس در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، با بیان اینکه روز گذشته در شهرستان های سپیدان، اقلید، پاسارگاد، دشت ارژن، کوهچنار و بخش هایی از غرب شیراز رگبار پراکنده باران را داشته ایم، گفت: در شهرستان سپیدان 4 میلی متر و در شهرهای همچون بوانات رگبار پراکنده ای را داشته ایم.

به گفته وی از امروز چهارشنبه تا اوایل هفته آینده در ساعات بعدازظهر به تدریج افزایش ابر و وزش باد را پیش بینی کرده و در قسمت های شمالی و غربی استان شاهد بارش خفیف و پراکنده هستیم.

حقیقت با اشاره به اینکه برای امروز بارش پراکنده و ضعیفی را برای مناطق شمالی، شمال شرقی و شرقی همچون خرم بید و بخش هایی از بوانات را پیش بینی می کنیم، تصریح کرد: طی این هفته کاهش دما را نداریم؛ اما از شنبه شب به تدریج در نیمه شمالی استان کاهش محسوس را دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دمای هوای شیراز از هفته آینده کاهش می یابد

دمای هوای شیراز از هفته آینده کاهش می یابد