مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آبان 1402 ساعت 12:152023-10-23اقتصادي

پایاب ورودی قنات گوهرریز جوپار مرمت و ساماندهی می شود


مدیر پایگاه میراث جهانی قنات گوهرریز جوپار از مرمت و ساماندهی پایاب ورودی قنات ثبت جهانی گوهرریز جوپار با اعتباری معادل 130 میلیون تومان خبر داد.

- ایسنا/کرمان مدیر پایگاه میراث جهانی قنات گوهرریز جوپار از مرمت و ساماندهی پایاب ورودی قنات ثبت جهانی گوهرریز جوپار با اعتباری معادل 130 میلیون تومان خبر داد.

امین ماهانی امروز اول آبان ماه در این رابطه اظهار کرد: علاوه بر اجرای عملیات مذکور بخشی از ورودی پایاب قنات گوهرریز نیز سنگ فرش شده است.

مدیر پایگاه میراث جهانی قنات گوهرریز جوپار افزود: ساماندهی محوطه اطراف و ورودی قنات گوهرریز جوپار برای ورود و خروج گردشگران یکی از اولویت های این پایگاه بوده که خوشبختانه در دستور کار قرار گرفته است.

او با اشاره به بازدید ماهانه 200 گردشگر از قنات ثبت جهانی گوهرریز جوپار با همکاری شرکت صنعتی و معدنی گل گهر سیرجان ادامه داد: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از 2000 گردشگر در قالب 20 تور از این قنات جهانی دیدن کرده اند و امیدواریم بتوانیم با برنامه های مختلف بر تعداد این علاقه مندان بیافزاییم.

ماهانی خاطرنشان کرد: شهر ییلاقی جوپار در کنار قنات گوهریز دارای جاذبه های طبیعی و مذهبی هم است که گردشگران می توانند با برنامه ریزی مناسب از این جاذبه ها دیدن کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایاب ورودی قنات گوهرریز جوپار مرمت و ساماندهی می شود

پایاب ورودی قنات گوهرریز جوپار مرمت و ساماندهی می شود