مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آبان 1402 ساعت 16:002023-11-04سياسي

یوم الله 13 آبان یادآور خیزش ملت و جوانان غیور و ولایت مدار ایران اسلامی


یوم الله 13 آبان یادآور خیزش ملت و جوانان غیور و ولایت مدار ایران اسلامی برای اعتلای کلمه الله و نابودی استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای جهان خوار است.

- ایسنا/مازندران یوم الله 13 آبان یادآور خیزش ملت و جوانان غیور و ولایت مدار ایران اسلامی برای اعتلای کلمه الله و نابودی استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای جهان خوار است.

13 ابان روزی که می توان آن را نماد اقتدار و حرکت خودجوش دانشجویان پیرو خط امام(ره) برای درهم پیچیدن حیله ها و نقشه های شوم شیطان بزرگ و مظهر قدرت نمایی ملت قهرمان ایران اسلامی و ذلت آمریکا و استکبار جهانی نامید.

13 آبان سالروز تبعید حضرت امام خمینی(ره) از ایران به ترکیه در سال 1343، کشتار دانش آموزان توسط رژیم پهلوی در سال 1357 و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به دست دانشجویان پیرو خط امام در سال 1358 به عنوان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و روز دانش آموز نام گذاری شده است.

امروز مردم ولایتمدار مازندران به ویژه معلمان و دانش آموزان با همدلی و همدردی با شهدای مظلوم غزه، اعلام کردند که با تبعیت از منویات مقام معظم رهبری با بصیرت و آگاهی کامل در برابر هجمه های فرهنگی دشمنان ایستادگی کرده و با حضور پرشکوه خود در این آیین ملی، دشمنان نظام را مأیوس و نور امید را در دل آزادی خواهان جهان روشن کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یوم الله 13 آبان یادآور خیزش ملت و جوانان غیور و ولایت مدار ایران اسلامی

یوم الله 13 آبان یادآور خیزش ملت و جوانان غیور و ولایت مدار ایران اسلامی