مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 آبان 1402 ساعت 12:402023-11-11سياسي

ثبت نام دوازدهمین دوره مسابقات ملی «مناظره دانشجویان ایران» در کرمان آغاز شد


معاون فرهنگی جهاددانشگاهی استان کرمان از آغاز ثبت نام مرحله استانی دوازدهمین دوره مسابقات ملی «مناظره دانشجویان ایران» خبر داد و گفت: این دوره از مسابقات با حضور تیم های مختلف دانشجویی از دانشگاه های سراسر استان کرمان برگزار می شود.

- ثبت نام دوازدهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران در کرمان آغاز شد ایسنا/کرمان معاون فرهنگی جهاددانشگاهی استان کرمان از آغاز ثبت نام مرحله استانی دوازدهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران خبر داد و گفت: این دوره از مسابقات با حضور تیم های مختلف دانشجویی از دانشگاه های سراسر استان کرمان برگزار می شود.

نجمه موسی پور امروز 20 آبان ماه با اعلام این خبر اظهار کرد: این مسابقات هرسال و با حضور تیم های مختلف دانشجویی از دانشگاه های سراسر استان کرمان در مقاطع (کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری) از سوی جهاددانشگاهی استان برگزار می شود و تیم های برگزیده به مرحله کشوری راه می یابند.

وی توسعه فرهنگ گفت وگو و آموزش، ارتقاء تفکر خلاق و نقاد بین دانشجویان در قالب فعالیت های گروهی منسجم و هدفمند را از جمله اهداف برگزاری این مسابقات دانست و افزود: کسب دانش عمومی درمورد موضوعات مختلف، ایجاد انگیزه در جامعه به منظور توجه بیشتر به ارتقاء سطح دانش و آگاهی عمومی در مسابقات مناظره دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نام دوازدهمین دوره مسابقات ملی «مناظره دانشجویان ایران» در کرمان آغاز شد

ثبت نام دوازدهمین دوره مسابقات ملی «مناظره دانشجویان ایران» در کرمان آغاز شد