مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آبان 1402 ساعت 14:552023-10-31بين الملل

کنترل اخبار غزه از دست رسانه های خارجی خارج شده است


مجری برنامه «سیاست خارجی» با بیان اینکه کنترل از دست رسانه های خارجی برای تصویر مظلومیت فلسطین خارج شده است، تاکید می کند: خوشبختانه آگاهی افکار عمومی این روزها به شدت بالا رفته و از طرفی شبکه های اجتماعی بسیار فعال تر شده اند.

- مجری برنامه سیاست خارجی با بیان اینکه کنترل از دست رسانه های خارجی برای تصویر مظلومیت فلسطین خارج شده است، تاکید می کند: خوشبختانه آگاهی افکار عمومی این روزها به شدت بالا رفته و از طرفی شبکه های اجتماعی بسیار فعال تر شده اند.

الهام عابدینی که در سه هفته گذشته، اجرای برنامه سیاست خارجی با موضوع تحلیل وقایع فلسطین اشغالی را برعهده دارد، در گفت وگویی با ایسنا درباره فعالیت رسانه های خارجی و شبکه های اجتماعی در جنگ اخیر فلسطین و رژیم صهیونیستی سخن گفت.

او ابتدای این گفت وگو در پاسخ به این پرسش که چرا در جنگ اخیر میان اسراییل و فلسطین، شبکه های اجتماعی و رسانه های خارجی مانند گذشته از این رژیم حمایت نکردند، تاکید کرد: اتفاقی که در رسانه های خارجی می افتد تقریباً خیلی تغییر نکرده است و اگر هم تا یک حدی مشکلات مردم فلسطین و غزه را نشان می دهند واقعاً تاثیر و فشار افکار عمومی است و من فکر می کنم قدرت شبکه های اجتماعی و فعالان و خبرنگاران خود فلسطین را نباید دست کم گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کنترل اخبار غزه از دست رسانه های خارجی خارج شده است

کنترل اخبار غزه از دست رسانه های خارجی خارج شده است