مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آبان 1402 ساعت 13:002023-11-15سياسي

تمامی مسئولان موظف به خدمتگزاری شبانه روزی به مردم هستند


مهم ترین اولویت فرمانداری حل مشکلات مردم در حوزه های مختلف است و تمامی مسئولان موظف به خدمتگزاری شبانه روزی به مردم و منطقه هستند.

- ایسنا/آذربایجان شرقی فرماندار هشترود اظهار کرد: مهم ترین اولویت فرمانداری حل مشکلات مردم در حوزه های مختلف است و تمامی مسئولان موظف به خدمتگزاری شبانه روزی به مردم و منطقه هستند.

ابوالفضل پاشایی 24 آبان در نشست خبری، خاطرنشان کرد: عده ای از افراد که از پیشرفت منطقه متضرر شده اند و منافع خود را در عقب ماندگی شهرستان می دانند، مانع پیشرفت این شهرستان به خصوص در حوزه تکمیل پایاب سد سهند هستند اما مجموعه دولت در قبال زیاده خواهی آن ها خواهد ایستاد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: سعی می کنیم مشکلات مخابراتی حوزه انتخابیه هشترود را تا انتخابات پیش رو حل کنیم و در این خصوص رایزنی هایی با اداره کل مخابرات استان انجام گرفته است و اگر این مشکلات موجود رفع شود، انتخابات در این شهرستان به صورت الکترونیکی برگزار خواهد شد.

وی بیان کرد: وضعیت تصفیه خانه هشترود نامطلوب است و از طرف استان نشین ها قول داده شده که ماه آینده این مشکل برطرف شود.

فرماندار هشترود با بیان این که عقد قرارداد 10 مگاپروژه در هشترود منعقد شده است که به زودی اجرایی خواهد شد، یادآور کرد: ساخت کارخانه کاغذسازی، ایجاد شهرک های مختلف صنعتی و ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمامی مسئولان موظف به خدمتگزاری شبانه روزی به مردم هستند

تمامی مسئولان موظف به خدمتگزاری شبانه روزی به مردم هستند