مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آبان 1402 ساعت 17:502023-10-25سياسي

راه اندازی موکب دانشگاهیان استان قم در حرم حضرت معصومه(س)


به مناسبت وفات شهادت گونه حضرت معصومه(س)، موکب دانشگاه صنعتی قم در صحن جوادالائمه حرم حضرت معصومه(س) برپا و خدمات فرهنگی و همچنین پخش اطعام را ارائه می دهد.

- راه اندازی موکب دانشگاهیان استان قم در حرم حضرت معصومه(س) ایسنا/قم رییس دانشگاه صنعتی قم گفت: به مناسبت وفات شهادت گونه حضرت معصومه(س)، موکب دانشگاه صنعتی قم در صحن جوادالائمه حرم حضرت معصومه(س) برپا و خدمات فرهنگی و همچنین پخش اطعام را ارائه می دهد.

جلال رضایی نور در گفت وگو با ایسنا عنوان کرد: از سال 98 موکب دانشگاه صنعتی قم را با هدف ایجاد ارتباط بین دانشگاهیان و زائرین حرم حضرت معصومه(س) راه اندازی کردیم ولی به دلیل شیوع کرونا نتوانسته بودیم به خوبی این موکب را برپا کنیم تا اینکه سال گذشته برای اولین بار موکب دانشگاه صنعتی قم را در ایام اربعین در شهر کربلا با حضور دانشگاهیان سراسر کشور برپا کردیم و فضای فرهنگی و مذهبی را ایجاد نمودیم.

وی افزود: جامعه هدف اصلی این موکب زائرین دانشگاهی اعم از دانشجو، کارمند و استاد است و در اربعین امسال هم موکب در شهر کربلا برپا کرده بودیم.

رضایی نور ادامه داد: سال جاری با همکاری مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در استان قم تصمیم گرفته شد که این موکب با مشارکت عموم دانشگاهیان برپا گردد که در سال جاری دانشگاه علوم پزشکی قم و دانشگا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی موکب دانشگاهیان استان قم در حرم حضرت معصومه(س)

راه اندازی موکب دانشگاهیان استان قم در حرم حضرت معصومه(س)