مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آبان 1402 ساعت 12:502023-11-21ورزشي

11 مسابقه والیبال تا پایان سال در قم برگزار می شود


دبیر هیأت والیبال استان قم با اشاره به برگزاری مرحله نیمه نهایی مسابقات گرامیداشت روز دانش آموز در نهم آذرماه، گفت: با برنامه ریزی های انجام شده تا پایان سال جاری در بخش دختران 6 مسابقه و در بخش پسران 5 مسابقه دیگر را برگزار خواهیم کرد.

- علی عبدالحی دبیر هیأت والیبال استان قم ظهر امروز گفت وگو با خبرنگار ورزشی فارس در قم، با اشاره تقویم مسابقات این هیأت در 6 ماهه دوم سال 1402 اظهار کرد: بر اساس برنامه ریزی هایی که ابتدای سال در هیئت رییسه انجام شده، تا پایان سال جاری در بخش دختران 6 مسابقه و در بخش پسران 5 مسابقه دیگر را برگزار خواهیم کرد.

وی افزود: لیگ آینده سازان در بخش پسران به مناسبت گرامیداشت روز دانش آموز با حضور 11 تیم از یازدهم آبان ماه آغاز شده و مرحله نیمه نهایی این مسابقات با حضور تیم های فدک، مهر، آذین و سبحان نهم آذرماه در سالن پیامبراعظم(ص) برگزار خواهد شد.

دبیر هیأت والیبال قم تصریح کرد: قرار بود مرحله نیمه نهایی این مسابقات تا پایان آبان برگزار شود اما با توجه به برگزاری مسابقات لیگ دسته اول والیبال در قم و کمبود سالن مخصوص والیبال، امکان برگزاری این مسابقات فراهم نبود.

عبدالحی با اشاره به حضور نمایندگان قم در لیگ دسته اول والیبال کشور گفت: امسال دو تیم افق و مقاومت کریمه نمایندگان والیبال قم در این مسابقات بود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

11 مسابقه والیبال تا پایان سال در قم برگزار می شود

11 مسابقه والیبال تا پایان سال در قم برگزار می شود