مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آبان 1402 ساعت 06:202023-10-25سياسي

آخرین اخبار از روند اجرای طرح جذب پسادکتری به عنوان امریه سربازی


معاون پژوهشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: امیدواریم جذب پسادکتری به عنوان امریه سربازی به زودی اجرایی شود زیرا این موضوع به ما کمک می کند تا بتوانیم از ظرفیت فارغ التحصیلان دکتری و اثربخشی آنها در حل مشکلات کشور استفاده کنیم.

- پیمان صالحی معاون پژوهشی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در گفت وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری گفت: راه اندازی سامانه پسادکترای تحقیقاتی و مجوز استفاده از امریه های پسادکتری صادر شده است، امسال با مجوز مقام معظم رهبری 500 نفر پسادکتری به عنوان امریه سربازی پذیرش خواهیم کرد که آیین نامه آن به زودی ابلاغ می شود.

وی افزود: سال گذشته مصوبه ای برای دوره های پسا دکتری در شورای عالی عتف مورد توجه قرار گرفت که باید از ظرفیت محققان پسادکتری استفاده می شد.

به دلیل اینکه یک محقق پسادکتری هم تمام وقت است و در حوزه کاری اش تجربیات کافی و لازم را دارد و دوره پسادکتری برای این افراد یک سابقه کاری به حساب می آید، می توان از ظرفیت محققان پسادکتری استفاده کرد و این روالی است که در تمام دنیا حتی برای جذب اعضای هیأت علمی از این روش استفاده می شود.

  معاون پژوهشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوی یادآور شد: سال گذشته در شورای عالی عتف مصوبه ای در مورد 4 نوع دوره پسادکتری داشتیم که توسط ریاست جمهوری ابلاغ شد و بخشی از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین اخبار از روند اجرای طرح جذب پسادکتری به عنوان امریه سربازی

آخرین اخبار از روند اجرای طرح جذب پسادکتری به عنوان امریه سربازی