مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آبان 1402 ساعت 10:552023-11-19اقتصادي

رشد گردشگران البرزی به کمک ایجاد سایت نمایشگاهی


معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی البرز نبود یک سایت نمایشگاهی مناسب برای برگزاری جشنواره ها و رویدادهای گردشگری را از مشکلات این حوزه در استان عنوان کرد و گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، شهرام علی محمدی، معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان البرز، امروز در جمع اصحاب رسانه، گفت: وجود سایت نمایشگاهی برای گسترش گردشگری رویداد محور در استان البرز از الزامات است.

  به گفته معاون گردشگری البرز، برگزاری رویدادها و جشنواره های مختلف باعث ورود گردشگران به استان البرز می شود و درصد اشغال هتل ها را به طرز محسوسی افزایش می دهد.

  علی محمدی با اشاره به تأثیرات مستقیم افزایش گردشگر در توسعه اقتصادی ادامه داد: اکنون حدود 70 درصد گردشگران استان از پایتخت وارد البرز می شوند که شاید اقامت شبانه نداشته باشند اما در اقتصاد استان بسیار موثر است و در صورت اقامت گردشگران از دیگر استان ها نرخ توسعه اقتصادی و اشتغال گردشگری در استان افزایش محسوسی می یابد.

  وی وجود سایت نمایشگاهی را باعث پویایی در برگزاری رویدادهای اقتصادی، فرهنگی و گردشگری در استان دانست و گفت: در البرز بیش از 3500 واحد صنعتی وجود دارد که بهره برداری از سایت نمایشگاهی می تواند اتفاقی مثبت برای برگزاری نمایشگاه ها باش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد گردشگران البرزی به کمک ایجاد سایت نمایشگاهی

رشد گردشگران البرزی به کمک ایجاد سایت نمایشگاهی