مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آبان 1402 ساعت 18:552023-11-20ورزشي

3 هزار برنامه طی هفته بسیج در بجنورد اجرا می شود


3 هزار 338 فعالیت در سراسر شهرستان در قالب 57 عنوان برنامه پیش بینی و در دستور کار قرار گرفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی سپاه حضرت جوادالائمه(ع) خراسان شمالی، سرهنگ عباسعلی ریحانی، فرمانده سپاه بجنورد در خصوص برنامه های هفته بسیج اظهار کرد: در ستاد گرامیداشت چهل و چهارمین سالگرد هفته بسیج شهرستان در مجموع 3 هزار 338 فعالیت در سراسر شهرستان در قالب 57 عنوان برنامه پیش بینی و در دستور کار قرار گرفته است.

وی گفت: فضاسازی شهری، برپایی نمایشگاه اقتصاد مقاومتی و تقدیر از فعالان این حوزه، دیدار با کارآفرینان برتر بسیجی و بازدید میدانی از طرح های محرومیت زدایی و افتتاح طرح های عمرانی گروه های جهادی شهرستان از اهم برنامه های این هفته هستند.

فرمانده سپاه بجنورد تصریح کرد: برگزاری کارگاه های سبک زندگی اسلامی، مهارت افزایی، برگزاری اردوی جهادی اقشار و اصناف بسیج، برگزاری یادواره های شهدا، اجتماع بزرگ و 5 هزارنفری بسیجیان، برگزاری مسابقات ورزشی، برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی از دیگر برنامه های این هفته هستند.

وی برگزاری رزمایش مواسات و همدلی و اهدا 37 سری جهیزیه و توزیع 500 وسیله گرمایشی، همایش دختران حاج قاسم و دیدار بسیجیان با مقام معظم رهبری را نیز از سایر برنامه های این هفته برشمرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

3 هزار برنامه طی هفته بسیج در بجنورد اجرا می شود

3 هزار برنامه طی هفته بسیج در بجنورد اجرا می شود