مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 آبان 1402 ساعت 11:352023-11-11سياسي

ایران اسلامی در دوران تحریم های ظالمانه به وسیله کتاب با جهان صحبت کرد


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، رضامراد صحرایی، وزیر آموزش و پرورش، در گفتگو با ستاد خبری سی و یکمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران، - صحرایی کتاب را یک راه ابتکاری جدید در راستای دیپلماسی سازنده دانست و گفت: ایران اسلامی در دوران تحریم های ظالمانه به وسیله کتاب با جهان صحبت کرد.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، رضامراد صحرایی، وزیر آموزش و پرورش، در گفتگو با ستاد خبری سی و یکمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران، ضمن اشاره به اهمیت هفته کتاب و فعالیت های ترویجی در حوزه کتاب و کتابخوانی، بیان کرد: هفته کتاب ابتکاری مهم است که تاثیرگذاری فرهنگی در راستای انسجام اجتماعی دارد.

این تاثیرات به طور ملموس قابل مشاهده است.

در این هفته باید دستاورد های بزرگ انقلاب اسلامی در زمینه کتاب را تبیین و به جهانیان معرفی کرد.

وی افزود: جمهوری اسلامی ایران در ادوار مختلف و طی همه سال هایی که مورد تحریم های ظالمانه قرار گرفت، تنها با کتاب توانست با دنیا صحبت کند؛ بنابراین زبان ما با جهان، علم است که به وسیله کتاب محقق می شود.

صحرایی در بخش دیگری از سخنان خود تاثیرگذاری جهانی آثار هنری هنرمندان و اندیشمندان و نخبگان علمی را مورد تاکید قرار داد و گفت: در دوران تحریم های ظالمانه آن چیزی که باعث شد حرف ما در دنیا شنیده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران اسلامی در دوران تحریم های ظالمانه به وسیله کتاب با جهان صحبت کرد

ایران اسلامی در دوران تحریم های ظالمانه به وسیله کتاب با جهان صحبت کرد