مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آبان 1402 ساعت 11:352023-11-19اقتصادي

بازگشت 11 واحد صنعتی غیرفعال به چرخه تولید در قزوین


سرپرست اداره کل صمت استان قزوین گفت: در سال جاری با اقدامات انجام شده تا کنون 200 طرح صنعتی با سرمایه گذاری 30 هزار میلیارد تومانی فعالیت خود را آغاز کرده و 11 واحد صنعتی غیرفعال در سال جاری فعالیت خود را از سر گرفته اند.

- محسن رستمی در آیین تجلیل از صنعتگران و معدنکاران نمونه استان قزوین که صبح یکشنبه 28 آبان در سالن جلسات شهید امامی استانداری قزوین برگزار شد، اظهار کرد: صنعت مهمترین نقش در رشد اقتصادی کشور و استان را دارد و لازم است بیش از پیش مورد توجه مدیران ارشد استان قرار بگیرد.

وی با اشاره به اینکه بیش از 70 درصد گیربکس های مصرفی کل کشور در قزوین تولید می شود، ادامه داد: قزوین پنجمین استان صنعتی کشور است و در موضوع تولید لوازم خانگی، مواد شوینده و قطعات خودرو در کشور قطب محسوب می شود، در عین حال به علت وجود معدن های سرشار در استان، قزوین در صنعت شیشه و سرامیک نیز از قطب های کشور است.

سرپرست اداره کل صمت استان قزوین با بیان اینکه ایجاد شهرک صنعتی تخصصی و میدان دادن به صنایع هایتک و دانش بنیان اولویت جدی در استان قزوین است، خاطرنشان کرد: مقاطع تولید فولادی از تولیدات مهم است و صادرات خوبی در این زمینه داریم از جمله اینکه 700 میلیون دلار صادرات تنها در گمرکات استان قزوین ثبت شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشت 11 واحد صنعتی غیرفعال به چرخه تولید در قزوین

بازگشت 11 واحد صنعتی غیرفعال به چرخه تولید در قزوین