مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آبان 1402 ساعت 10:002023-10-31سياسي

ره آورد کرسی های آزاداندیشی پویایی جامعه است


معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه ایلام، گفت: برگزاری کرسی های آزاداندیشی زمینه مشارکت نخبگان  و ایجاد تضارب آرا در سطح اجتماع را فراهم می کند  و به پویایی جامعه منتج می شود.

- ایسنا/ایلام معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه ایلام، گفت: برگزاری کرسی های آزاداندیشی زمینه مشارکت نخبگان  و ایجاد تضارب آرا در سطح اجتماع را فراهم می کند  و به پویایی جامعه منتج می شود.

دکتر صیدمهدی ویسه با بیان اینکه بسترسازی مناسب جهت برگزاری کرسی های آزاداندیشی باعث توانمندسازی نخبگان می شود، اظهار کرد: مقام معظم رهبری بارها بر برگزاری کرسی های آزاداندیشی در سطح دانشگاه ها تأکید داشته اند، که اگر بر طبق فرامین ایشان عمل می شد و بستری برای شنیدین نظرات مختلف ایجاد می شود، تضارب آرا و پویایی جامعه را به همراه داشت.

وی با اشاره به عملکرد خوب دانشگاه ایلام در زمینه برگزاری کرسی های آزاداندیشی در دو سال گذشته، تصریح کرد: در این مدت تلاش شده است تا اساتید و دانشجویانی که تاکنون فرصتی برای ارائه دغدعه هایشان در فضای عمومی ایجاد نشده است، بتوانند بدون واهمه نظرات خود را بیان کنند و در معرض نقد و نظر مخالفان قرار دهند.

عضو هیأت رییسه دانشگاه ایلام، افزود: در سال های 1401 و 1402 کرسی های آزاداندیشی متعددی بر اساس درخواست و علائق واقعی دانشجویان و با مشارکت گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ره آورد کرسی های آزاداندیشی پویایی جامعه است

ره آورد کرسی های آزاداندیشی پویایی جامعه است