مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آبان 1402 ساعت 12:302023-11-21حوادث

امدادرسانی به بیش از 300 متاثر از آبگرفتگی بندر ماهشهر


معاون امداد ونجات جمعیت هلال احمر استان خوزستان از امدادرسانی نجاتگران این جمعیت به مردم متاثر از آبگرفتگی در شهرستان بندر ماهشهر خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، امیرعباس نجفی معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خوزستان امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امدادگران جمعیت هلال احمر استان خوزستان در قالب 9 تیم عملیاتی، سیل و آبگرفتگی در شهرستان بندر ماهشهر را امدادرسانی کردند.

وی افزود: از ساعت 14 روز  گذشته، به 320 نفر خدمات امدادی ارائه شده است.

همچنین تیم های تخصصی سیلاب با دستگاه هایی مانند پمپ و لجنکش، آماده هستند تا درصورت نیاز به مردم این شهرستان خدمات ارائه کنند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان خوزستان با اشاره به اینکه عملیات امدادی تا ایجاد شرایط پایدار در منطقه، عنوان کرد: امدادگران در این مدت چهار هزار غذای گرم توزیع کرده و پنج اردوگاه اسکان اضطراری در شهرهای چمران و سربندر نیز برپا و پنج نفر را نیز به مراکز درمانی منتقل کرده است.

نجفی با ایجاد اطمینان خاطر به شهروندان ماهشهری که امدادگران تا پایان در کنارشان خواهند ایستاد ادامه داد: هلال احمر استان 250 پتو، 144 موکت، یکهزار و 350 عدد کنسرو نیز به متاثرین از حادثه توزیع کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امدادرسانی به بیش از 300 متاثر از آبگرفتگی بندر ماهشهر

امدادرسانی به بیش از 300 متاثر از آبگرفتگی بندر ماهشهر