مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 آبان 1402 ساعت 23:202023-11-10سياسي

منطقه آزاد اروند می تواند منشا بازگشایی گره های اقتصاد دریامحور باشد


رییس سازمان پدافند غیر عامل کشور گفت: منطقه آزاد اروند می تواند منشا بازگشایی گره های اقتصاد دریامحور باشد.

- ایسنا/خوزستان رییس سازمان پدافند غیر عامل کشور گفت: منطقه آزاد اروند می تواند منشا بازگشایی گره های اقتصاد دریامحور باشد.

سردار غلامرضا جلالی در حاشیه نشست ستاد پدافند غیر عامل منطقه آزاد اروند که شامگاه 19 آبان ماه برگزار شد، بیان کرد: امروز بازدیدی از حوزه آبی شهرستان های آبادان و خرمشهر و مرز مشترک آبی با کشور عراق و منطقه آزاد اروند داشتیم که در جریان این بازدید اقدامات صورت گرفته و موانع و مشکلات موجود بررسی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، او افزود: منطقه آزاد اروند زیرساخت های خوبی برای فعالیت های اقتصادی به وجود آورده است و با توجه به شرایطی که برای اداره شهرهای آبادان و خرمشهر مبنی بر دوگانگی حاکمیتی ایجاد شده و این دو شهر ذیل محدوده منطقه آزاد قرار گرفته اند، تعارض وظایفی ایجاد شده و فعالیت های سازمان منطقه آزاد اروند را تا حدودی تحت تاثیر قرار داده است .

رییس سازمان پدافند غیر عامل کشور تصریح کرد: موارد احصاء شده منطقه در مرکز پیگیری و منتقل خواهد شد و در راستای تفکیک وظایف اقدامات لازم صورت خواهد گرفت تا این سازمان بتواند وظایف ذاتی خود را در راستای ایجاد رونق اقتصادی دنبال کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منطقه آزاد اروند می تواند منشا بازگشایی گره های اقتصاد دریامحور باشد

منطقه آزاد اروند می تواند منشا بازگشایی گره های اقتصاد دریامحور باشد