مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آبان 1402 ساعت 08:052023-11-15اقتصادي

آزادسازی 2 هکتار از معادن غیرمجاز شهرستان تبریز


رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان تبریز گفت: در راستای احیای حقوق عامه و صیانت از بیت المال و به منظور تشدید نظارت بر فعالیت معادن و بر اساس دستور مقام محترم قضایی، - گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، سعید پورحیدری صبح امروز در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد:  با توجه به اهمیت حفظ ذخایر طبیعی و پوشش گیاهان مرتعی در شهرستان تبریز که بعنوان یکی از بزرگ ترین مراکز جمعیتی کشور  محسوب می گردد، نقش مهمی را در کنترل بحران ریزگردها و آلاینده های جوی و مخاطرات سیل و خشکسالی و همچنین کنترل فرسایش خاک و هدررفت آب را بر عهده دارند.

وی همچنین گفت: هر گونه بهره برداری غیر اصولی از معادن منجر به حذف گونه های گیاهان مرتعی و هدر رفت منابع پایه و در نهایت تحمیل خسارات جبران ناپذیر زیست محیطی بر پیکر جوامع انسانی در پی خواهد داشت.

پورحیدری گفت: لزوم حفاظت و صیانت از منابع طبیعی بعنوان سرمایه های ارزشمند ملی کشور که نقش بسزایی در بقای حیات جوامع بشری نسل حاضر  و نسل های آینده را بر عهده دارند، امری اجتناب ناپذیر می باشد.

وی اشاره کرد: طرح پایش معادن و کنترل فعالیت های معدنی در اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان تبریز در حال انجام می باشد که در صورت مشاهده هرگونه برداشت غیر مجاز و  مازاد بر مجوزات صادره، برابر با قانون و مقررات جار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادسازی 2 هکتار از معادن غیرمجاز شهرستان تبریز

آزادسازی 2 هکتار از معادن غیرمجاز شهرستان تبریز