مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آبان 1402 ساعت 20:002023-11-14بين الملل

فیگارو: معلوم است ماکرون چه می گوید؟!


مواضع اخیر رییس جمهور فرانسه در مورد جنگ بین رژیم صهیونیستی و حماس، گاه بدون هماهنگی با دیپلمات ها، باعث عدم درک وزارت امور خارجه و دیپلمات هایش شده است.

- مواضع اخیر رییس جمهور فرانسه در مورد جنگ بین رژیم صهیونیستی و حماس، گاه بدون هماهنگی با دیپلمات ها، باعث عدم درک وزارت امور خارجه و دیپلمات هایش شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از فیگارو، در اواسط اکتبر، یک هفته پس از عملیات حماس در سرزمین های اشغالی، کاخ الیزه اعلام کرد که شرایط برای سفر رییس جمهور فرانسه به اسراییل مهیا نشده است - درحالی که همتایان آمریکایی، آلمانی و انگلیسی وی قبلاً به آنجا سفر کردند.

امانوئل ماکرون وقتی هم که خود را به سرزمین های اشغالی رساند، پیشنهاد کرد که ائتلاف ضد داعش را با مبارزه با حماس مرتبط کند و عملاً فرانسه را با پاسخ نظامی اسراییل همسو کند.

ماکرون سپس از آن زمان از یک ائتلاف بشردوستانه برای غزه سخن گفته، بدون اینکه این ائتلاف تاکنون نتایج مشخصی داشته باشد.

فیگارو نوشته است، موضع فرانسه در مورد مناقشه اسراییل و حماس چیست؟ رییس جمهور اهداف همه طرف ها را ترکیب می کند: به رسمیت شناختن حق دولت یهود برای مقابله به مثل، حمایت از غیرنظامیان و احترام به قوانین بشردوستانه در غزه، اجتناب از آتش افروزی منطقه ای و باز کردن چشم انداز سیاسی برای ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فیگارو: معلوم است ماکرون چه می گوید؟!

فیگارو: معلوم است ماکرون چه می گوید؟!