مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 آبان 1402 ساعت 11:002023-11-17اقتصادي

سهام عدالت استانی تا شهریور سال آینده قابل معامله می شود


به گفته رییس اتاق تعاون ایران، سهام عدالت با برگزاری تدریجی مجامع شرکت های سرمایه گذاری استانی، تا شهریور سال آینده قابل معامله می شود.

- بهمن عبداللهی در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس در مورد آزادسازی سهام عدالت و باز شدن نمادهای شرکتهای سرمایه گذاری استانی سهام عدالت، اظهار داشت: شورای عالی بورس در یک سال و نیم گذشته بر روی سهام عدالت کار کرده و مصوبات زیادی داشته که آخرین آن مربوط به مردادماه سال جاری است که ما به عنوان اتاق تعاون ایران به آن اعتراض داشتیم که چرا شرکـت های تعاونی سهام عدالت نادیده گرفته شده است، در حالی که ابتدا قرار بود مجامع شرکت های سرمایه گذاری استانی با حضور شرکت های سهام عدالت شهرستانی برگزار شود.

وی افزود: شرکت های تعاونی سهام عدالت شهرستانی به عنوان عضو شرکت های سرمایه گذاری استانی به شمار می روند و باید در مجامع این شرکت ها حضور داشته باشند.

  رییس اتاق تعاون ایران گفت: از نظر ما سهامداران عدالت چه روش مستقیم و چه روش غیر مستقیم را انتخاب کرده باشند که در روش مستقیم 20 میلیون نفر و در روش غیر مستقیم 30 میلیون نفر هستند و همه اینها از اعضای شرکت های تعاونی شهرستانی هستند.

بنابراین اعضای مجمع استانی باید از بین شرکت های تعاونی شهرستانی تشکیل شود، لذا حضور دیگران را در مجامع استانی به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهام عدالت استانی تا شهریور سال آینده قابل معامله می شود

سهام عدالت استانی تا شهریور سال آینده قابل معامله می شود