مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آبان 1402 ساعت 11:102023-10-28فرهنگي

«بچه زرنگ» یک ماهه 20 میلیاردی شد


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی مرکز گسترش سینمای مستند، تجربی و پویانمایی، انیمیشن سینمایی «بچه زرنگ» به تهیه کنندگی حامد جعفری که فضایی ماجراجویانه دارد در کمتر از یک ماه توانست به رقم فروش 20 میلیارد تومانی برسد.

- همزمان با فروش 20 میلیاردی انیمیشن سینمایی بچه زرنگ بیش از 550 هزار مخاطب، به تماشای این اثر نشسته اند.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی مرکز گسترش سینمای مستند، تجربی و پویانمایی، انیمیشن سینمایی بچه زرنگ به تهیه کنندگی حامد جعفری که فضایی ماجراجویانه دارد در کمتر از یک ماه توانست به رقم فروش 20 میلیارد تومانی برسد.

این انیمیشن سینمایی از پنجم مهر ماه در سالن های سینمایی سراسر کشور اکران شده است و شب گذشته 4 آبان ماه قبل از رسیدن به یک ماه اکران، توانست به فروش 20 میلیارد تومانی و مخاطبی بیشتر از 550 هزار نفر دست یابد.

این تعداد مخاطب و حجم فروش در یک ماه، پیش از این برای دیگر انیمیشن های سینمایی رخ نداده است و از این حیث یک رکورد قابل اعتنا برای بچه زرنگ محسوب می شود.

بچه زرنگ محصول تیمی 250 نفره از هنرمندان در گروه هنرپویا است که در تیم کارگردانی بهنود نکویی، هادی محمدیان و محمدجواد جنتی و در تیم نویسندگان علی رمضان حضور داشته اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«بچه زرنگ» یک ماهه 20 میلیاردی شد

«بچه زرنگ» یک ماهه 20 میلیاردی شد