مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آبان 1402 ساعت 16:152023-11-13سياسي

صدور حکم پرونده کریپولند؛ متهمان بین یک تا 15 سال حبس گرفتند


دو متهم اصلی این پرونده به 15 و 8 سال حبس همچنین پرداخت ردمال و جزای نقدی در حق 51 هزار شاکی خصوصی به شکل های ارزی و ریالی محکوم شدند.

- دو متهم اصلی این پرونده به 15 و 8 سال حبس همچنین پرداخت ردمال و جزای نقدی در حق 51 هزار شاکی خصوصی به شکل های ارزی و ریالی محکوم شدند.

 رییس کل دادگستری استان تهران از صدور و ابلاغ رأی پرونده صرافی کریپتولند با بیش از 51 هزار نفر شاکی خصوصی خبر داد و گفت: دو متهم اصلی این پرونده به 15 و 8 سال حبس همچنین پرداخت ردمال و جزای نقدی در حق 51 هزار شاکی خصوصی به شکل های ارزی و ریالی محکوم شدند.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، علی القاصی مهر روز دوشنبه در شورای عالی قوه قضاییه که با حضور حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه ای برگزار شد درباره پرونده صرافی کریپتولند افزود: متهم ردیف اصلی پرونده که در سال 1392 شرکت یکتا اکسیر سبز را در حوزه گیاهان دارویی ثبت کرد، در سال 1397 اقدام به فعالیت غیرقانونی در حوزه های مربوط به رمزارز نمود که این موضوع تا شهریور سال 99 ادامه داشت و در این تاریخ، وی مبادرت به تغییر اساسنامه برای پوشش فعالیت های رمزارزی کرد.

  وی ادامه داد: متهم ردیف اصلی پرونده که مدیرعامل صرافی رمزارزی کریپتولند و مدیر و گرداننده برخی از کانال های تلگرامی و سایر بسترهای حوزه فضای مجازی نیز بوده، با سوءاستفاده از شناخت محد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور حکم پرونده کریپولند؛ متهمان بین یک تا 15 سال حبس گرفتند

صدور حکم پرونده کریپولند؛ متهمان بین یک تا 15 سال حبس گرفتند