مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آبان 1402 ساعت 12:202023-10-25اقتصادي

جزییات درخواست سازمان بازرسی کل کشور از بانک مرکزی برای اعلام اسامی بدهکاران بانکی


اساس سازمان بازرسی کل کشور اوایل مهرماه با ارسال نامه ای به بانک مرکزی موضوعاتی را پیرامون تسهیلات بانکی مطرح کرد و خواستار انتشار فصلی اطلاعات مربوط به تسهیلات و تعهدات کلان غیر جاری در شبکه بانکی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه قضایی خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی سازمان بازرسی کل کشور، پس از یک دهه از وضع قانون ارتقاء سلامت نظام اداری و مقابله با فساد از سال گذشته و به دستور دکتر خداییان رییس سازمان بازرسی کل کشور دبیرخانه موضوع ماده شش این قانون در این سازمان فعال شده است.

در ماده 5 این قانون برای مرتکبین فساد محرومیت هایی از قبیل شرکت در مناقصه، مزایده و یا انجام معامله یا انعقاد قرارداد با دستگاه های مشمول قانون مدیریت خدمات کشوری و یا عضویت در ارکان مدیریتی و نظارتی تشکل های صنفی و شوراها با اخذ تسهیلات مالی و اعتباری از دستگاه های ذی ربط پیش بینی شده است.

بر این اساس سازمان بازرسی کل کشور اوایل مهرماه با ارسال نامه ای به بانک مرکزی موضوعاتی را پیرامون تسهیلات بانکی مطرح کرد و خواستار انتشار فصلی اطلاعات مربوط به تسهیلات و تعهدات کلان غیر جاری در شبکه بانکی شد.

در این نامه سازمان بازرسی آمده است؛ نظر به اینکه مطابق اجزاء (1-1) و (1-5) بند (ب) ماده (5) قانون ارتقاء سلامت نظام اداری و مقابله با فساد ارائه متقلبانه اسناد، صورت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات درخواست سازمان بازرسی کل کشور از بانک مرکزی برای اعلام اسامی بدهکاران بانکی

جزییات درخواست سازمان بازرسی کل کشور از بانک مرکزی برای اعلام اسامی بدهکاران بانکی