مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آبان 1402 ساعت 19:252023-10-31سياسي

تاکید رییس مرکز توسعه حل اختلاف کشور بر راه اندازی اداره ثبت اسناد منوجان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام صادقی، رییس مرکز توسعه حل اختلاف کشور در نشستی تخصصی با حضور مسئولان محلی به بررسی مشکلات این شهرستان پرداخت و در ادامه دادستان و فرماندار منوجان به ایراد سخن پرداختند و معضلات مطرح شده از جمله بحث قاچاق سوخت، - در آستانه سفر رییس قوه قضاییه به استان کرمان، حجت الاسلام صادقی، رییس مرکز توسعه حل اختلاف کشور به شهرستان منوجان استان کرمان سفر کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام صادقی، رییس مرکز توسعه حل اختلاف کشور در نشستی تخصصی با حضور مسئولان محلی به بررسی مشکلات این شهرستان پرداخت و در ادامه دادستان و فرماندار منوجان به ایراد سخن پرداختند و معضلات مطرح شده از جمله بحث قاچاق سوخت، قاچاق مواد مخدر و مشکلات معدن آسمینون مطرح گردید.

   رییس مرکز توسعه حل اختلاف قوه قضاییه در ادامه با کارکنان دادگستری منوجان دیدار و خاطرنشان کرد: پیگیری لازم جهت رفع مشکلات را انجام خواهیم داد.

وی در ادامه افزود: در این سفر چند مسئله مهم از جمله مباحث کارگری مورد بحث قرار گرفت و مشخص شد پیگیری لازم در این حوزه صورت گرفته و باید تلاش شود که کمبود های موجود نیز با سرعت بیشتری حل و فصل شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید رییس مرکز توسعه حل اختلاف کشور بر راه اندازی اداره ثبت اسناد منوجان

تاکید رییس مرکز توسعه حل اختلاف کشور بر راه اندازی اداره ثبت اسناد منوجان