مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آبان 1402 ساعت 09:302023-11-19اقتصادي

آماده سازی بیمارستان آنکارا با 95 درصد تجهیزات ایرانی/اعلام حوزه های ارزبر سلامت


نایب رییس اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان تجهیزات پزشکی با اشاره به توانمندی فناوران کشور در حوزه سلامت، گفت: بیمارستان آنکارا با 95 درصد کالای ایرانی در حال آماده سازی است.

- نایب رییس اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان تجهیزات پزشکی با اشاره به توانمندی فناوران کشور در حوزه سلامت، گفت: بیمارستان آنکارا با 95 درصد کالای ایرانی در حال آماده سازی است.

مهندس محمدرضا کمپانی در نشست تجربیات موفق صادراتی با بیان اینکه سالانه 10 هزار تخت بیمارستانی به بیمارستان ها اضافه شده است، افزود: از نظر سرانه تخت بیمارستانی وضعیت بدی نداریم و در سال جاری 43 بیمارستان با 90 درصد کالا و تجهیزات پزشکی ایرانی تجهیز می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عضو هیات مدیره مجمع تشکل های دانش بنیان، تجهیزات پزشکی را یکی از های تک ترین تجهیزات در صنعت دانست و افزود: دستگاه ونتیلاتور و بیهوشی که در بیمارستان ها استفاده می شود، 10 برابر سایر فناوری ها می تواند به انسان ها زندگی ببخشد.

کمپانی با بیان اینکه رسیدن به این موفقیت به آسانی به دست نیامده است، یادآور شد: انجام هر کار بزرگی، سخت است و ما برای انجام این کارهای سخت، بزرگ شدیم.

نایب رییس اتحادیه تولیدکنندگان و صادر کنندگان تجهیزات پزشکی فناوران را گیاهانی رشد یافته بر روی صخره دانست و ادامه داد: تلاش ما ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آماده سازی بیمارستان آنکارا با 95 درصد تجهیزات ایرانی/اعلام حوزه های ارزبر سلامت

آماده سازی بیمارستان آنکارا با 95 درصد تجهیزات ایرانی/اعلام حوزه های ارزبر سلامت