مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آبان 1402 ساعت 10:502023-11-07فرهنگي

هفتمین جشنواره مردمی «مدرسه عشق» در فارس برگزار می شود


معاون فرهنگی هنری سپاه فجر فارس از برگزاری هفتمین جشنواره مردمی «مدرسه عشق» در این استان خبر داد و گفت: مهلت ارسال آثار به این جشنواره تا 20 آبان ماه جاری تمدید شد.

- ایسنا/فارس معاون فرهنگی هنری سپاه فجر فارس از برگزاری هفتمین جشنواره مردمی مدرسه عشق در این استان خبر داد و گفت: مهلت ارسال آثار به این جشنواره تا 20 آبان ماه جاری تمدید شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد رنجبر امروز، 16 آبان از برگزاری هفتمین جشنواره مردمی مدرسه عشق در این استان خبر داد و بر اهمیت حضور هنرمندان استان در این جشنواره برای کشف استعدادهای فرهنگی و هنری تأکید کرد.

وی تصریح کرد: این جشنواره که در راستای کشف استعدادهای فرهنگی هنری همه آحاد به ویژه جوانان و نوجوانان در 6 بخش هنرهای تجسمی، هنرهای تصویری و نمایشی، سرود و موسیقی، ادبیات و شعر و مکتوبات و نوآوری، ابتکارات و ایده های جدید پایگاهی و با محورهای امیدآفرینی، فرهنگ کار و تولید ، جمعیت، حل مشکلات محله به توان مردم، جهاد برای مردم، بانوی ایرانی، ایران قوی، جامعه آگاه و قهرمانان ملی در حال اجرا است و اکنون روزهای آخر مهلت ارسال آثار را سپری می کند.

رنجبر اظهار کرد: تاکنون بیش از 650 اثر از استان فارس به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است که آثار دریافتی بعد از داوری برگزیدگان به مرحله کشوری راه خواهند یافت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هفتمین جشنواره مردمی «مدرسه عشق» در فارس برگزار می شود

هفتمین جشنواره مردمی «مدرسه عشق» در فارس برگزار می شود