مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آبان 1402 ساعت 13:452023-10-23سياسي

جزییات راهپیمایی 13 آبان در استان بوشهر


رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر از برگزاری راهپیمایی 13 آبان در بیش از 100 نقطه شهری و روستایی استان خبر داد و گفت: سخنران این مراسم در شهر بوشهر مسئول سازمان بسیج دانش آموزی کشور است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس استان بوشهر، حجت الاسلام یوسف جمالی ظهر امروز در نشست با خبرنگاران در بوشهر با اشاره به سالروز یوم الله 13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، اظهار داشت: مبارزه با استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای جنایتکار و رژیم غاصب صهیونیستی یکی از آرمان های یوم الله 13 آبان است.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر با تأکید بر شناساندن جنایات آمریکا در ایران و جهان به نوجوانان و جوانان خاطرنشان کرد: دانشجویان و دانش آموزان باید بدانند در برابر خوی استکباری آمریکا راهی جز مقابله و مقاومت ندارند.

وی با اشاره به برگزاری راهپیمایی یوم الله 13 آبان در سراسر استان بوشهر اظهار کرد: بر اساس برنامه ریزی راهپیمایی 13 آبان در بیش از 100 شهر و روستای استان بوشهر با مشارکت جوانان، نوجوانان و کودکان و دیگر قشرهای مختلف مردم برگزار می شود.

جمالی با بیان اینکه راهپیمایی روز ملی مبارزه با استکبار در بوشهر از میدان شهید رییسعلی دلواری به سمت میدان قدس و مصلا جمعه بوشهر شنبه 13 آبان ماه ساعت 9 صبح برگزار می شود ادامه داد: سرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات راهپیمایی 13 آبان در استان بوشهر

جزییات راهپیمایی 13 آبان در استان بوشهر