مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 آبان 1402 ساعت 08:402023-11-02ورزشي

افتتاح مرکز اورژانس و سی تی اسکن بیمارستان حضرت محمد(ص) میمه


استاندار اصفهان صبح امروز در سفر به شهرستان شاهین شهر و میمه با حضور در گلزار شهدای میمه به مقام شامخ شهیدان ادای احترام و سپس مرکز اورژانس و سی تی اسکن بیمارستان حضرت محمد(ص) میمه را افتتاح کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، با حضور استاندار اصفهان صبح امروز مرکز اورژانس و سی تی اسکن بیمارستان حضرت محمد(ص) میمه افتتاح شد.

سید رضا مرتضوی، استاندار اصفهان صبح امروز در سفر به شهرستان شاهین شهر و میمه با حضور در گلزار شهدای میمه به مقام شامخ شهیدان ادای احترام و سپس مرکز اورژانس و سی تی اسکن بیمارستان حضرت محمد(ص) میمه را افتتاح کرد.

افتتاح پروژه های عمرانی وزوان، بازدید از ارگ تاریخی مورچه خورت، بازدید از پروژه نهضت ملی و جاده شهر گرگاب، بازدید از کتابخانه عمومی گز، بازدید از پروژه نهضت ملی مسکن شاهین شهر، بازدید از استخر نیمه ساز ورزشگاه ملت، افتتاح زمین چمن ورزشگاه ملت، دیدار با نخبگان فرهنگی و اجتماعی شهرستان، ملاقات مردمی، برگزاری شورای اداری مشترک استان و شهرستان و دیدار با خانواده شهدای والامقام شهرستان بخش هایی از برنامه سفر سیدرضا مرتضوی استاندار اصفهان در سفر به شهرستان شاهین شهر و میمه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح مرکز اورژانس و سی تی اسکن بیمارستان حضرت محمد(ص) میمه

افتتاح مرکز اورژانس و سی تی اسکن بیمارستان حضرت محمد(ص) میمه