مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آبان 1402 ساعت 22:052023-11-15پزشكي

4400 پروژه حوزه سلامت تا پایان دولت سیزدهم به بهره برداری می رسد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، بهرام عین اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی امشب در نمایشگاه «روایت پیشرفت» که در قم برپا شده است، - وزیر بهداشت گفت: از ابتدای دولت سیزدهم تا به امروز حدود 2000 پروژه بهداشتی به بهره برداری رسیده و هدف گذاری کرده ایم تا پایان دولت سیزدهم این پروژه ها را به 4400 واحد برسانیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، بهرام عین اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی امشب در نمایشگاه روایت پیشرفت که در قم برپا شده است، اظهار کرد: این روزها جهان شاهد وقایعی است که در دنیا زبانزد شده است؛ افرادی که خود را مدعی حقوق بشر و قدرت در جهان می دانستند نقاب را از صورت کنار زده و شخصیت واقعی شان را نشان دادند.

وی افزود: جنایتی که اسراییل و آمریکا در غزه رقم زده در طول تاریخ نمونه مشابه ای نداشته است، همه هم شاهد هستیم حقوق بشر و سازمان های مختلف برابر این نسل کشی ها سکوت کرده اند.

وزیر بهداشت گفت: بنا به تعبیر مقام معظم رهبری مسئله سلامت جزو مسائل درجه یک کشور است؛ سلامت بلاشک یکی از مهم ترین موضوعات کشور محسوب می شود.

وی در ادامه تصریح کرد: در دولت سیزدهم محور ما از درمان محوری به سمت پیشگیری سوق داده شده است؛ به لطف خدا و تلاش مجموعه دولت این اتفاق را در شبکه سلامت کشور رقم زدیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

4400 پروژه حوزه سلامت تا پایان دولت سیزدهم به بهره برداری می رسد

4400 پروژه حوزه سلامت تا پایان دولت سیزدهم به بهره برداری می رسد