مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آبان 1402 ساعت 12:502023-11-07اجتماعي

باران در راه سمنان/ صدور هشدار سطح نارنجی در استان


کارشناس اداره پیش بینی اداره کل هواشناسی استان سمنان از صدور هشدار نارنجی در این استان خبر داد.

- فاطمه بناییان در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: این هشدار سطح نارنجی برای بازه زمانی اواخر امروز 16 تا فردا 17 آبان ماه صادر شده است.

وی از بارش باران ، رگبار و رعد و برق و احتمال تگرگ در ارتفاعات شمالی و شرقی این استان خبر داد و افزود: با توجه به نفوذ این سامانه بارشی شاهد کاهش بیشتر دما در مناطق مختلف استان خواهیم.

وی همچنین از احتمال وزش بادهای شدید در مناطق مستعد این استان خبر داد و گفت: وزش باد شدید، بارش پراکنده برف در مناطق کوهستانی و مرتفع و احتمال کولاک از دیگر مخاطرات احتمالی در نواحی کوهستانی و سردسیر استان طی امروز و فردا است.

وی همچنین از مه آلودگی و کاهش دید افقی در محورهای شمالی استان خبر داد و از کاربران جاده خواست: در سفر به مناطق شمالی و کوهستانی استان احتیاط لازم را داشته باشند.

وی با اشاره به لغزنده بودن محورها در این شرایط آب و هوایی ادامه داد: انتظار می رود که رانندگان ضمن احتیاط، هشدارهای مسوولان پلیس راه و راهداری را جدی بگیرند.

وی از احتمال آبگرفتگی در معابر عمومی و جاری شدن روان آب ها و احتمالی سیلابی شدن مسیل ها و رودخانه های فصلی خبر داد و گفت: احتمال اختلال ترد در محورها و کاهش نسبی دید افقی به ویژه در محور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باران در راه سمنان/ صدور هشدار سطح نارنجی در استان

باران در راه سمنان/ صدور هشدار سطح نارنجی در استان