مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آبان 1402 ساعت 13:552023-11-04سياسي

چرا دو روز اخبار کردستان دیده نشد؟


اواخر هفته گذشته را شاید از معدور روزهایی بود که رسانه های فارسی زبان چشم خود را به آنچه در استان کردستان می گذشت بستند و اخبار این استان جایی در بین اخبار آنها نداشت و دلیل آن نیز سفر سید ابراهیم رییسی به این استان بود .

- اواخر هفته گذشته را شاید از معدور روزهایی بود که رسانه های فارسی زبان چشم خود را به آنچه در استان کردستان می گذشت بستند و اخبار این استان جایی در بین اخبار آنها نداشت و دلیل آن نیز سفر سید ابراهیم رییسی به این استان بود .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اگر در بین استانهای ایران بخواهیم استانی را نام ببریم که همیشه جای خود را در اخبار خصوصا اخبار مورد توجه رسانه های فارسی زبان داشته و دارد استان کردستان یکی از اصلی ترین آنهاست.

نمی توان نادیده گرفت که همواره با پروپاگاندا تمهیدات حاکمیت برای خنثی سازی فعالیت معدود گروه های تجزیه طلب که در پیوند با کردستان عراق و بالتبع آن کردستان سوریه در طول تاریخ تنگناهای جدی را بر حکومت مرکزی به وجودآورده اند همیشه در صدر اخبار این رسانه ها جای داشته است .

میزان توجه رسانه های فارسی زبان خارج از کشور به اخبار ریز و درشت استان کردستان این ذهنیت را ایجاد می کند که دستور کار این است که کوچکترین اتفاق این استان به مساله تجزیه طلبی گره زده شود تا متعاقب آن این استان و مسایل آن به نحوی برج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا دو روز اخبار کردستان دیده نشد؟

چرا دو روز اخبار کردستان دیده نشد؟