مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 آبان 1402 ساعت 15:302023-11-12فرهنگي

«جوجه تیغی» به سینما می آید


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی پروژه، با اعلام شورای صنفی نمایش اکران فیلم سینمایی «جوجه تیغی» به کارگردانی مستانه مهاجر از چهارشنبه 24 آبان در سینما ها آغاز می شود.

- فیلم سینمایی جوجه تیغی به کارگردانی مستانه مهاجر از چهارشنبه 24 آبان در سینما ها اکران می شود.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی پروژه، با اعلام شورای صنفی نمایش اکران فیلم سینمایی جوجه تیغی به کارگردانی مستانه مهاجر از چهارشنبه 24 آبان در سینما ها آغاز می شود.

این فیلم ماجرایی طنز از زندگی ناخواسته یک جوان متعصب را روایت می کند که پیشنهادی عجیب، گذشته و آینده او را تحت تأثیر قرار می دهد و از سوی دیگر ماجرا های زنی که می خواهد اولین رییس جمهور زن ایران شود.

حامد کمیلی، پانته آ پناهی ها، هادی کاظمی، آناهیتا درگاهی، نازنین بیاتی، پژمان بازغی، هومن برق نورد، مهتاب ثروتی، نگار فروزنده، محراب قاسم خانی، امید روحانی، آرزو نبوت، نوشین تبریزی، هادی عطایی، سارا والیانی، آیدا ماهیانی و صحرا اسدالهی بازیگران جوجه تیغی هستند.

مستانه مهاجر طی سال های فعالیتش تدوین ده ها فیلم سینمایی از نام های سرشناس سینمای ایران را برعهده داشته او همچنین به عنوان تهیه کننده، آثاری، چون اسرافیل و جاده خاکی را تولید کرده، جوجه ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«جوجه تیغی» به سینما می آید

«جوجه تیغی» به سینما می آید